Nowe postacie zwiększają możliwości synergiczne! Stworzenie 6 Brawlerów, 6 Shapeshifterów oraz 6 Gunslingerów jest już możliwe! Jak sprawdza się nowa umiejętność jednostek Hextech?
Public Beta Edition trwa na serwerach Teamfight Tactics, a gracze zdążyli już ocenić, czy nowe jednostki są wystarczająco silne. Okazuje się, że umiejętność dezaktywowania losowo wybranego przedmiotu w drużynie przeciwnika sprawdza się bardzo dobrze! Można nawet uznać, że zbyt dobrze, z racji, iż RIOT przez niedopatrzenie dodał nowemu pochodzeniu bonus w postaci całkowitego zniszczenia przedmiotu. Łatwo można wywnioskować, że taka umiejętność byłaby nie tylko irytująca, ale też zwyczajnie za silna. Warto jednak pamiętać, o tym że serwery PBE służą właśnie temu, aby takim sytuacjom zapobiegać, więc finalnie składając drużynę Hextech będziemy jedynie dezaktywować przedmioty na 5 sekund mając 2 jednostki w drużynie oraz na 15 sekund mając ich 4. Taka 15 sekundowa nieobecność przedmiotów przeciwnika i jednoczesne użycie swoich itemów wraz z pozostałymi synergiami jest wyjątkowo skuteczną umiejętnością. Wszystkim graczom życzymy dobrej rozgrywki z nowymi możliwościami.
Tak prezentują się nowi bohaterowie:
Camille
- Klasa: Blademaster
- Tier: 1
- Umiejętność: Hextech Ultimatum – Camille unieruchamia swoją ofiarę raniąc ją, po czym skupia się całkowicie na zdrętwiałym celu.
Jayce
- Klasa: Shapeshifter
- Tier: 2
- Umiejętność: Thundering Blow & Transform Mercury Cannon – Jayce odpycha i uniemożliwia poruszanie się celowi, zyskując maksymalną prędkość ataku na kilka pierwszych auto-ataków.
Vi
- Klasa: Brawler
- Tier: 3
- Umiejętność: Assault and Battery – Vi znajduje się najdalej od wroga i ruszając w jego stronę, hamuje wszystkich napotkanych antagonistów na swojej drodze. Kiedy dosięgnie zdrętwiałego agresora zadaje mu obrażenia.
Jinx
- Klasa: Gunslinger
- Tier: 4
- Umiejętność: Get Excited – Jinx zwiększa prędkość ataku po pierwszej eliminacji, a po drugiej zadaje obrażenia obszarowe auto-atakując.