H1Z1 było grą cieszącą się ogromną popularnością, szczególnie pomiędzy końcówką 2016, a początkiem 2017. Czy ostatni patch przywróci tej grze jej dawny blask?
Na początku sierpnia 2016 roku H1Z1 mogło pochwalić się gwałtownym wzrostem zainteresowania ze strony graczy. Uwaga graczy trwała przez równo rok, gdzie średnio gra mogła się pochwalić 86 000 unikalnymi graczami online w tym samym momencie. Statystyki pokazują, że rekordowo H1Z1 gościło na swoich serwerach niewiele ponad 150 000 graczy.
Przez cały ten okres liczba graczy rosła. Aż do pewnego momentu…. 10 sierpnia 2017 ogłoszony został Combat Update, który zrewolucjonizował cały mechanizm strzelania. Kilka dni po wprowadzeniu aktualizacji internet został zalany falą hejtu na Daybreak Game Company. Społeczność ostrzegła studio, że zmiana mechanizmu zabije grę, jednak studio zignorowało ostrzeżenia i kontynuowało wprowadzanie kolejnych zmian w mechanizmy strzelania.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Niewiele później zaczęto obserwować drastyczny spadek ilości graczy na serwerach H1Z1.
Po ponad półtora roku od Combat Update, który według społeczności „zabił” H1Z1 studio postanowiło wypuścić aktualizację, która przemianowała H1Z1: King of the Hill na Z1 Battle Royale. Poza zmianą nazwy Daybreak Game wprowadziło zmiany w rozgrywce, które mają przywrócić dawny wygląd produkcji.
Today’s patch is huge, not just because it contains tons of content, or that it’s the start of the first new Season since early November, or even that the game now has a new name. It’s also huge because it represents the first big delivery on the promise that the new NantG team made when it took over development last September: Bring back the game that so many of you fell in love with in the classic „King of the Kill” era around Preseason 3 at the end of 2016 and in early 2017.
Do gry został wprowadzony również odnowiony system misji, tryb Ranked Pro oraz przywrócona pierwotna mapa. Czy przywrócenie „starego” H1Z1 pomoże produkcji?
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});