Fot. Valve

Dzisiejszej nocy do gry weszła nowa aktualizacja, która wprowadziła między innymi zmiany kosmetyczne oraz poprawki na niektórych mapach.

[Agenci]

  • Dodano naszywki, czyli elementy które mogą zostać użyte na dla posiadanego agenta. Oczywiście można usunąć naszyty element, ale nie wraca on do ekwipunku.
  • Dodano możliwość ustawienia losowego skina do agentów.

[Interfejs] 

  • Dodano wizerunek agenta w menu kupowania
  • Przeniesiono przedmioty, które możemy kupić na koło zakupów
  • Włączenie sklepu automatycznie przenosi kursor na środek koła
  • Dodano możliwość zmian waluty
  • W opcjach gry znajdziemy możliwość tworzenia i podglądu celownika
  • Dodano możliwość dzielenia i importowania innych celowników

[Mapy]

Breach:

  • Usunięto błąd na środku, w którym bomba się blokowała
  • Naprawie uległa długa na A w trybie Wingman
  • Dodano schody na środku
  • Małe zmiany wizualne
  • Usunięto możliwość przedostawania się broni przy oknie na A
  • Usunięto możliwość wejścia na górę znaku na długiej na A
  • Ulepszone poruszanie na mapie

Studio:

  • Ulepszone poruszanie oraz geometria wokół A
  • Usunięto niegrywalne miejsce na B z górnego okna
  • Naprawiony błąd z brakiem obrażeń od bomby
  • Usunięto błąd przez który gracze mogli się podsadzić się poza mapę
  • Ulepszona widoczność uliczek
  • Dodano piktogramy z obszarami bombowymi
Przeczytaj:  Nie takie Virtus.pro słabe jak je malują - czyli potencjalnie TOP1 HLTV 2019

[Różne]

  • Przyspieszenie podczas kucania z AWP jest teraz stałe po oddanym strzale i nie będzie wzrastać po oddaniu strzału
  • Zwiększona maksymalna liczba klatek na sekundę do 400
  • Naprawiono błąd renderowania po wejściu do wody na OSX