Fot. Valve
Dzisiejszej nocy do gry weszła nowa aktualizacja, która wprowadziła między innymi zmiany kosmetyczne oraz poprawki na niektórych mapach.
[Agenci]
- Dodano naszywki, czyli elementy które mogą zostać użyte na dla posiadanego agenta. Oczywiście można usunąć naszyty element, ale nie wraca on do ekwipunku.
- Dodano możliwość ustawienia losowego skina do agentów.
[Interfejs]
- Dodano wizerunek agenta w menu kupowania
- Przeniesiono przedmioty, które możemy kupić na koło zakupów
- Włączenie sklepu automatycznie przenosi kursor na środek koła
- Dodano możliwość zmian waluty
- W opcjach gry znajdziemy możliwość tworzenia i podglądu celownika
- Dodano możliwość dzielenia i importowania innych celowników
[Mapy]
Breach:
- Usunięto błąd na środku, w którym bomba się blokowała
- Naprawie uległa długa na A w trybie Wingman
- Dodano schody na środku
- Małe zmiany wizualne
- Usunięto możliwość przedostawania się broni przy oknie na A
- Usunięto możliwość wejścia na górę znaku na długiej na A
- Ulepszone poruszanie na mapie
Studio:
- Ulepszone poruszanie oraz geometria wokół A
- Usunięto niegrywalne miejsce na B z górnego okna
- Naprawiony błąd z brakiem obrażeń od bomby
- Usunięto błąd przez który gracze mogli się podsadzić się poza mapę
- Ulepszona widoczność uliczek
- Dodano piktogramy z obszarami bombowymi
[Różne]
- Przyspieszenie podczas kucania z AWP jest teraz stałe po oddanym strzale i nie będzie wzrastać po oddaniu strzału
- Zwiększona maksymalna liczba klatek na sekundę do 400
- Naprawiono błąd renderowania po wejściu do wody na OSX