Wprowadzenie zupełnie nowej mechaniki – dogrywka URF! Hexperci wprowadzają zamęt na serwerach! Którą drużyną wygramy potyczkę w nowej mecie?
Przedstawiamy najważniejsze aspekty nowego patcha. Po spis wszystkich zmian zapraszamy do „Opis patcha 9.16 Potyczek Taktycznych”
Nowi Hexperci okazali się dużym zaskoczeniem. Do tej pory umiejętności klas, które bezpośrednio wpływają na przeciwnika były rzadziej spotykane niż synergie, które wspierają naszą drużynę. Powód był prosty – większa kontrola nad przebiegiem potyczek. Każdy gracz TFT zna to uczucie, gdy efekt Phantom trafia w najmniej odpowiednią jednostkę przeciwnika, przez co dostaje się naszym paskom zdrowia. Tego samego spodziewalibyśmy się po Hexpertach, wnioskując po ich losowo wyrzucanej bombie w stronę przeciwnika. Nic bardziej mylnego, na serwerach testowych okazało się, że wyłączenie 3 przedmiotów jednostki „kierującej” drużyną jest bardzo efektywne.
Kolejną niespodzianką jest nowy system dogrywek. Jeżeli walczące ze sobą drużyny nie zadają dużo obrażeń, lecz są bardzo żywotne, rozgrywka często przedłużała się. Riot wychodząc naprzeciw oczekiwaniom graczy wprowadza:
Tryb URF-owej dogrywki
Po upłynięciu 30 sekund walki włączy się URF-owa dogrywka i na 15 sekund wszystko stanie się szybsze.
- 300% prędkości ataku.
- 200% obrażeń z umiejętności.
- O 66% skrócony czas działania efektów kontroli tłumu.
- O 66% zmniejszone leczenie.
Do tego wzmocniono Demony! Teraz będą wysysać manę, przez co same będą szybciej rzucały zaklęcia. Całkiem możliwe, że Demony wrócą do swej dawnej świetności w tym patchu. Buffa potrzebowali też: Noble, Ninja oraz Wild i każda z tych klas otrzymała niewielkie ulepszenie. Ninje zadają więcej obrażeń, Noble mają więcej pancerza a Wild zwiększa prędkość ataku jeszcze szybciej.
Ze zmian w jednosktach najważniejsza jest modyfikacja obrażeń Branda, który będzie zadawał teraz 50 pkt obrażeń więcej na pierwszym oraz 75 pkt obrażeń na drugim poziomie! Równie pokaźnie wzrosły statystyki Miss Fortune oraz Zeda. Po aktualizacji 9.16 wiele silnych kompozycji stoi pod znakiem zapytania, a czas na ich testowanie właśnie nadszedł. Które kompozycje do tej pory wzniosły się ponad resztę?
Void Brawlers z Hexpertami
Główną siłą tej drużyny jest ilość HP oraz dezaktywowanie przedmiotów. Jest to jedno z najsilniejszych połączeń klas na jakie możemy się zdecydować. Itemy warto składać na Chogatha, Jinx i Vi.
Ranger Knights
Z racji, że Rangerzy dostali jedynie minimalne zmiany w przedmiotach – dalej są bardzo silni. Jest wiele wariacji tej kompozycji, z czego każda jest silna w zależności od aktualnej sytuacji w bitwie. Warto składać Statikk Shivy na Ashe lub innym łuczniku.
Void Sorcerers
Mimo minimalnego osłabienia w patchu, Czarodzieje są dalej potężni w Potyczkach Taktycznych. Ponadto Void, który dodaje obrażeń do puli nigdy nie zawodzi w kwestii praktyczności. Nie dziwi więc fakt, że Void Sorcererzy są jedną z najlepszych opcji, którą można wybrać budując drużynę. Kluczową jednostką jest jednak Chogath, który odpowiednio wyekwipowany, będzie zaadawał przeogromne obrażenia.
Zapraszamy do wypróbowania swoich sił w Potyczkach Taktycznych po najnowszej aktualizacji!