Rozpoczęły się zapisy do drugiej edycji ogólnopolskich rozgrywek PLE: Nowy Poziom, w ramach których uczestnicy będą rywalizować w cztery gry: CS:GO, TFT, Clash Royale i FIFA 23. Podobnie jak w pierwszej edycji partnerem turnieju została marka G2A.COM.

W 2022 roku Polska Liga Esportowa stworzyła rozgrywki PLE: Nowy Poziom, czyli unikalny projekt esportowo – edukacyjny i pierwsze w Polsce masowe rozgrywki osadzone w profesjonalnej strukturze. W premierowej edycji wzięło udział 1200 graczy amatorów, a najlepsi zdobywali laury na finałowym LAN-ie w Warszawie.

W 2023 roku zawodnicy z całej Polski również będą rywalizowali w czterech grach, ale oprócz Counter-Strike: Global Offensive, Clash Royale i FIFA 23 pojawił się kolejny tytuł – Teamfight Tactics. Niezmienne pozostaje jednak wsparcie firmy G2A.COM, która podobnie jak w pierwszej edycji będzie partnerem zmagań. Zmienia się natomiast pula nagród, która w tym roku będzie wynosić 110 tys. złotych.

Wystartowały zapisy do pierwszego etapu (kwalifikacji). W tym roku nie ma podziału na województwa, a zwycięstwo turniejów eliminacyjnych będzie przepustką na rozgrywki LAN-owe. Rozpiska pierwszych kwalifikacji poniżej.

 Kwalifikacje TeamFight Tactics: http://bit.ly/NP-TFT1

Przeczytaj:  ThunderFlash mistrzem PGE Dywizji Mistrzowskiej PLE 2023!

 Kwalifikacje CS:GO: http://bit.ly/NPCSGO1

 Kwalifikacje FIFA 23: http://bit.ly/NPFIFA1

“Pierwsza edycja turnieju PLE: Nowy Poziom udowodniła, że w Polsce jest wielu graczy, którzy chcą rozwijać się w kierunku profesjonalnego grania. Stworzyliśmy im przestrzeń i daliśmy możliwości, w efekcie czego powstały naprawdę fajne rozgrywki. Mamy nadzieję, że druga edycja okaże się jeszcze większym sukcesem.” – Tomasz Chomczyk, PR Manager Polskiej Ligi Esportowej.

„Wspieramy e-sport, bo to globalna wszechstronna aktywność – może go uprawiać dosłownie każdy, na całym świecie, niezależnie od miejsca, płci czy poziomu umiejętności. PLE przedstawiła nam innowacyjne podejście do gamingu, turniej jest nie tylko dla zawodowych graczy, ale właśnie dla każdego. To bardzo potrzebna demokratyzacja gamingu, spójna z naszą strategią biznesową. Z gier i innych produktów cyfrowych korzystają przecież nie tylko gamerzy, ale także mamy, ojcowie czy pokolenie silver. Jako G2A, poprzez nasze R&D Center zaangażowaliśmy się w projekt od początku i widzimy jego duży potencjał”, komentuje Daria Sulgostowska, G2A.COM”

Film zapowiadający drugi sezon: