Orbit we współpracy z MediaCom wchodzi do świata esportu!

orbit

Orbit, marka bezcukrowych gum do żucia, rozpoczyna współpracę partnerską z wybranymi czołowymi polskimi drużynami esportowymi!

Marka Orbit (należąca do Mars Wrigley Confectionery) wchodzi do świata esportu, rozpoczynając współpracę z czołowymi polskimi drużynami: AGO Esports, Illuminar Gaming oraz Devils.one. Marka będzie towarzyszył profesjonalistom z tych drużyn w ich codziennym życiu i przygotowaniach do rozgrywek. Chcąc zarazem stać się w nieinwazyjny sposób częścią polskiej społeczności esportowej.

Zdecydowaliśmy się na unikalny model współpracy, dotychczas niespotykany w Polsce. Dzięki współpracy z kilkoma drużynami jednocześnie marka Orbit ma szansę dotrzeć ze swoim przekazem do szerokiego grona konsumentów. Szerokie podejście zastosowane w tym przypadku przez Orbit ma przede wszystkim taką przewagę, że pozwala docierać do różnych fanów, różnych organizacji, będących członkami jednej społeczności esportowej. Widzimy trend, który będzie się rozwijał w kolejnych latach, polegający na tym, że to właśnie profesjonalni gracze stają się idolami młodych ludzi, którzy chcą ich naśladować. Nasza współpraca wykorzystuje ten fakt, a członkowie drużyn wchodzą w rolę influencerów, którzy przy okazji współpracy z marką Orbit promują nawyki dbania o zdrowe zęby – mówi Tomasz Przeździecki, Associate Director, Mediacom Beyond Advertising.

 

Dodaj komentarz

avatar