Virtus.Pro vs AGO to mecz, na który czeka wielu fanów znad Wisły. Dziś te dwa zespoły zmierzyły się w UCC Summer Smash. Komu poszło lepiej?

Mecz rozpoczęliśmy na mapie de_mirage. Tutaj od samego początku ekipa „Snaxa” pokazywała się z lepszej strony. Pojedynczo wygrywane rundy przez AGO Esports nie mogły zagrozić przeciwnikowi, który szybko wyszedł na spore prowadzenie. Pod koniec udało się nieco powrócić z wynikiem, dzięki czemu pierwsza połowa zakończyła się wynikiem 10:5. Po zmianie stron znów zobaczyliśmy dobrą grę VP, która przerodziła się w sporą przewagę. Co prawda AGO nieco odżyło pod sam koniec, jednak zdołali oni wygrać tylko cztery rundy.

Po chwili przenieśliśmy się na de_dust2. Tutaj zobaczyliśmy już zupełnie inne AGO Esports. Pomimo problemów w pierwszej połowie, zakończyli ją najbliższym możliwym wynikiem na swoją korzyść. Po przejściu do strony broniącej, „Furlan” i spółka szybko przejęli inicjatywę, oddając przeciwnikowi tylko trzy rundy. W ostatecznym rozrachunku zobaczyliśmy 26 rund, z czego 16 wpadło na konto AGO.

By wyłonić zwycięzcę tego meczu potrzebna była mapa numer trzy. W tym przypadku padło na Traina. Pierwsza część rozgrywki była dość wyrównana, jednak to AGO miało przewagę nad przeciwnikiem. Pomimo słabego startu i rezultatu 0:4, udało im się powrócić i „wykręcić” 10 rund po stronie atakującej. W drugiej połowie gra zrobiła się bardzo równa, a krótkie serie zwycięstw obu ekip nie dawały pewności, kto ostatecznie odniesie sukces. AGO Esports na swoje szczęście miało sporą przewagę wyciągniętą z pierwszej połowy, co pozwoliło im wykończyć to spotkanie. Mapę de_train zakończyliśmy wynikiem 16:11.